علائم نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : rshaole

علائم نفروپاتی فشار خوندر حال حاضر فشار خون بالا یک بیماری شایع است، این بیماری تاثیر جدی بر روی بیماران، فشار خون بالا است که عمدتا برای افراد مسن. چه نوع نفروپاتی فشار خون بالا؟

1. بسیاری از فوم ادرار و ناپدید نشد. در ادرار albumoidtov.

2. رنگ ادرار تغییر رنگ و رنگ چای ضخیم از سس سویا می شود، و چگونه آب گل آلود.

3 .Slishkom زیاد یا ادرار کمی

ادرار افراد سالم به طور متوسط 1500 میلی لیتر در روز، 4-8 بار در روز. اگر یک فرد دارای هیچ تب و potootdenie شدید، اما مقدار ادرار به طور ناگهانی کاهش می یابد و افزایش می دهد، آن زمان برای آمدن به بیمارستان و انجام بازرسی است.

4. ادرار در شب

فردی که کمتر از 60 سال است، هیچ بی اختیاری باید وجود داشته باشد. اگر بی اختیاری با فرد افزایش یافته است، به احتمال زیاد آن اختلال عملکرد اولیه کلیه پدیده است.

5. ادم

نفروپاتی متخصص که صبح روز بعد از یک مرد قرن ادم به نظر می رسد و فرد از بین می رود بعد از شام، و پس از افزایش خستگی بعد از استراحت را تضعیف میکند. تورم سنگین معمولا در اندام تحتانی، منطقه sacro-کمری به نظر می رسد.

بعد ما با هم هستیم ما درک می کنیم علائم نفروپاتی فشار خون بالا. تورم سنگین علامت اصلی نفروپاتی فشار خون بالا است. بیماران مبتلا به نفروپاتی شدید فشار خون بالا دارند هیدروتوراکس یا آسیت. زمانی که آنها هیدروتوراکس تر ممکن است اشکال در تنفس vyzavt. ادم بالا اغلب ادرار کمی، فشار خون بالا و ازوتمی آسان همراه. تعداد زیادی از پروتئین، مظهر اصلی نفروپاتی فشار خون بالا است. کلسترول هیپرلیپیدمی به وضوح افزایش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و برای کمک به.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون,فشار خون,ورم,Hyperlipemia ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815